Live Streaming Perak vs Pknp Piala FA 11.5.2019. Malam penentuan untuk dua pasukan dari Perak ini. Pasukan manakah yang akan layak ke pusingan seterusnya selepas ini?

Untuk agregat, kedua-dua pasukan seri tanpa jaringan. Jadi malam ini berbaki 90 minit untuk diselesaikan.

Live Streaming Perak vs Pknp Piala FA 11.5.2019

Tarikh : 11.5.2019
Masa : 10 pm

Anda rasa siapa yang akan menang malam ini?

Live Streaming Perak vs Pknp Piala FA 11.5.2019


- akan dikemaskini kemudian.


p/s : tekan F5/ Refresh banyak kali jika live tak keluar.

Jom join group >> Bola Live << untuk Live Streaming bola.

Semoga berjaya buat kedua-dua pasukan. Harapnya perlawanan malam ini akan menjadi perlawanan terbaik untuk mereka.

PENTING ! - Bagi yang nak tengok bola dekat Iflix, korang boleh baca di >> Cara tengok bola di Iflix << ya.

Yang nak live streaming tu, share lah entri ni ya. hehe


Post a Comment

Jom komen ! :)

Previous Post Next Post