Gol cantik Saint-Maximin Selamatkan Steve Bruce

Gol cantik Saint-Maximin Selamatkan Steve Bruce. Penyamaan baik Allan Saint-Maximin mengurangkan tekanan kepada bos Newcastle, Steve Bruce ketika pasukannya memperoleh mata menentang Leeds.Setelah seminggu ketika Bruce terpaksa mempertahankan kedudukannya setelah mendapat kritikan lebih lanjut dari para peminat, suasana berubah menjadi jelek di dalam St James 'Park yang penuh sesak ketika Raphinha memotong dari sebelah kanan dan menghantar umpan silangnya ke sudut jauh gawang Karl Darlow setelah 13 minit. Ketika Leeds mengancam akan melakukan huru-hara terhadap Newcastle, "kami ingin Brucey keluar" dinyanyikan oleh semua pihak di stadium.

Gol cantik Saint-Maximin Selamatkan Steve Bruce

 

Gol cantik Saint-Maximin Selamatkan Steve Bruce

Pasukan semangat bebas Marcelo Bielsa seharusnya berada di depan sebelum jeda, tetapi setelah Matt Ritchie terkena tiang, Saint-Maximin mengangkat mood ketika dia menari di sekitar pertahanan Leeds sebelum menemui sudut bawah.


Itu adalah gol besar bagi Newcastle dan Bruce, yang menumbuk udara dengan senang hati, dan mengembalikan keseimbangan setelah babak pertama yang mengerikan.


Terdapat kurang tekanan untuk Bruce selepas rehat ketika Newcastle beralih ke empat di belakang dan Saint-Maximin dua kali menguji Illan Meslier di gawang Leeds.


Hasilnya membuat kedua-dua pasukan masih mencari kemenangan pertama musim ini, dan di hujung meja yang salah.


Tetapi satu titik menjaga kepala Bruce di atas air walaupun masih ada permintaan untuk dia meninggalkan kelab ketika permainan selesai. Ketika berusia 60 tahun menuju ke terowong, wajahnya menceritakan kisah seorang lelaki yang lega buat masa ini tetapi yang menghadapi tugas berat untuk mengubah suasana.

Setelah seminggu di mana Bruce menyatakan bahawa berhenti "bukan di dalam diri saya", ini adalah suasana yang mungkin membuktikan bahawa keluarganya benar menganggap dia "sakit" kerana tetap berada dalam pekerjaan itu.


Hanya memerlukan tiga minit sebelum satu bahagian menyanyikan lagu "kami mahu Brucey keluar" tetapi ketika pasukan tuan rumah mengalami serangan balas Leeds yang tidak henti-hentinya, sebahagian besar Taman St James 'membuat perasaan mereka diketahui.


Pada babak pertama yang panik, di mana Leeds dapat menjaringkan tiga atau empat gol, suasana mengancam akan menggelegak.


Pembuka Raphinha adalah satu lagi kesan pertahanan yang masuk ke dalam pertandingan setelah kebobolan 13 gol, yang terbanyak di Liga Perdana musim ini.


Karl Darlow kembali masuk ke gawang setelah berada di hospital bersama Covid-19 dan beberapa kali bertindak, kerana Leeds mencipta banyak peluang, dengan Raphinha, Daniel James, Mateusz Klich dan Junior Firpo semuanya hampir.


Bruce yang tertekan merenung di luar. Walaupun kekurangan pertahanan Newcastle, mereka masih kelihatan tajam dalam serangan, dengan Saint-Maximin, bermain di depan, di tengah usaha mereka dan pada akhirnya dia membuktikan penyelamat.


Jeda yang baik dari penyerang Perancis menyebabkan Ritchie memukul kayu, dan golnya sebelum rehat itu berubah, walaupun masih ada masa untuk Newcastle hampir menyerah lagi ketika Raphinha bersalah hilang ketika sendirian di kotak lawan.


Babak kedua yang lebih tenang dan setara sesuai dengan Bruce dan Newcastle, yang tanpa penjaring terbanyak musim lalu Callum Wilson, kerana tenaga yang ditunjukkan kedua-dua pasukan pada babak pertama hilang.


Darlow, yang menggantikan Freddie Woodman yang bergelut memberikan jaminan tambahan yang diperlukan tuan rumah, terutama ketika dia harus menyelamatkan dari Jamaal Lascelles, yang hampir menuju ke gawang sendiri.


Saint-Maximin menarik dua hentian sama baik dari Meslier dalam gawang Leeds dan mencipta peluang baik bagi Joelinton, yang melepaskan tembakan, untuk mengerang di sekitar lapangan.


Memandangkan separuh masa pertama boleh menjadi jauh lebih buruk bagi Newcastle dan bos mereka yang kurang baik, satu titik adalah pulangan yang lumayan dan bercakap mengenai pemulihan separuh masa kedua yang baik.


Bagi pasukan Bielsa, ini adalah seri ketiga mereka musim ini dan walaupun ini adalah pertama kalinya mereka menjalani lima perlawanan tanpa kemenangan di bawah pemain Argentina itu, ada banyak dorongan bahawa penampilan mereka akan bertambah baik.


Hal yang sama mungkin tidak dapat dikatakan untuk Newcastle, ketika nyanyian "Bruce out" terdengar dan mereka hanya mengumpulkan mata kedua musim ini untuk kekal di tangga ke-18.

 Jom tengok bola live di channel telegram kami!

klik link di bawah ini ya.


0/Post a Comment/Comments

Jom komen ! :)

Previous Post Next Post