Ronaldo Selamatkan Man Utd Dari Dimalukan!

Ronaldo Selamatkan Man Utd Dari Dimalukan! Dibawa pulang dari Juventus pada bulan Ogos, Ronaldo membiarkan momen kemenangan ini diraikan lambat kepada penyokong United. United telah mengalami permainan ketiga berturut-turut tanpa kemenangan, setelah tersingkir dari Piala Carabao oleh West Ham minggu lalu dan dikalahkan oleh Aston Villa dalam persembahan yang lemah pada hari Sabtu - tetapi superstar Portugal itu mempunyai idea lain.


Ronaldo Selamatkan Man Utd Dari Dimalukan!

 Ronaldo Selamatkan Man Utd Dari Dimalukan!


Membuat penampilan ke-178 di Liga Juara-Juara, yang paling banyak dari mana-mana pemain, Ronaldo dengan tenang menukar permainan pada minit ke-95 untuk gol kelima kempennya.

Penyokong tuan rumah meletus ketika gol masuk, dengan Ronaldo berlari ke sudut, merobek bajunya dan melemparkannya ke udara sebagai perayaan.

Peminat terus berada di dalam stadium lama selepas sepenuh masa, menenangkan wira mereka yang kembali dengan nyanyian "Viva Ronaldo".

Walaupun akhirnya mengumpul tiga mata, pasukan Solskjaer kelihatan berjaya mengatasi celah-celah itu kerana sekali lagi gagal menemui kesatuan yang nyata di sepertiga akhir padang.

Ronaldo, Fernandes, Mason Greenwood, Jadon Sancho dan Paul Pogba semuanya bermula di depan orang ramai, tetapi nampaknya ada sedikit hubungan antara garis depan yang penuh dengan bakat menyerang.


Gary Neville, mantan kapten United yang menjadi pengulas ketika ini, mengatakan setelah kekalahan kepada Villa bahawa pasukan Solksjaer "memberikan momen, tetapi saat-saat itu tidak akan berlaku untuk anda dalam permainan tertentu".


Pada kesempatan ini, Telles melakukan voli cantik dan pemenang minit akhir, Ronaldo membawa kegembiraan yang sangat diperlukan, tetapi masih ada persoalan sama ada Solskjaer tidak mempunyai rancangan umum, terlalu bergantung pada inspirasi individu dalam usaha memenangi permainan.


 Jom tengok bola live di channel telegram kami!

klik link di bawah ini ya.


0/Post a Comment/Comments

Jom komen ! :)

Previous Post Next Post